REGULAMENT
Concursul va fi organizat în conformitate cu prevederile regulamentului
Legal Racing. Participarea este deschis? tuturor conduc?torilor auto,
indiferent de sex, care posed? carnet de conducere categoria B.
COSTURI DE PARTICIPARE
Pentru aceasta etapa adoptam o modalitate noua de inscriere.
Cei interesati de participare au obligatia sa completeze cererea atasata si sa o transmita la adresa constanta@legalracing.ro, sau vor putea completa cererea in ziua concursului.
Costul de inscriere este de 100 RON pentru preinscrieri si 150 RON pentru inscrierile din ziua cursei.
Pentru cei ce se vor inscrie la fata locului anuntam ca intervalul de timp destinat inscrierii va fi 08.30 - 11.30.
Mentionam ca obligativitatea prezentarii documentelor autoturismului si
soferului se mentine pentru ambele modalitati de inscriere, toti
soferii urmand sa prezinte copii dupa talon, RCA. Atentie la
verificarea ITP!
ASIGUR?RI
Fiecare participant va lua parte la competi?ie pe propria r?spundere ?i
î?i asum? întreaga r?spundere, juridic? ?i material?, în leg?tur? cu
ac?iunile, taxele, cheltuielile, revendic?rile ?i reclama?iile fa?? de
eventualele pagube sau prejudicii produse automobilului de concurs sau
unor ter?e persoane.[/size]
AUTOMOBILE ADMISE
Este admis s? participe orice automobil înmatriculat , cu Inspec?ie Tehnic? Periodic? ?i Asigurare Obligatorie valabile.
ASIGUR?RI[/size]
Fiecare participant va lua parte la competi?ie pe propria r?spundere ?i
î?i asum? întreaga r?spundere, juridic? ?i material?, în leg?tur? cu
ac?iunile, taxele, cheltuielile, revendic?rile ?i reclama?iile fa?? de
eventualele pagube sau prejudicii produse automobilului de concurs sau
unor ter?e persoane.[/size]
AUTOMOBILE ADMISE
Este admis s? participe orice automobil înmatriculat , cu Inspec?ie Tehnic? Periodic? ?i Asigurare Obligatorie valabile.
Concursul de accelerare se desfasoara cu start de pe loc, sosire lansata, distanta de la start la finish fiind 402 metri.
Grupele se constituie in functie de puterea motorului declarata DE FABRICANT, cu urmatoarele clase :
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea
motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor
interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro,
sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe
rezultand un motor de alt tip se aplica coeficientii respectivi si se
reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Nitro
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu
configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa
este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului
motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta
motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v
rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5
Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat
care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale
motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie
tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea
clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
Pentru detalii va stam la dispozitie la adresa de mail sus mentionata si la office@legalracing.ro
2 participanți
Constanta 1 mai 2009
loco- Moderator
- Numarul mesajelor : 368
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Data de inscriere : 08/02/2009
- Mesaj n°1
Constanta 1 mai 2009
ZyZ- Admin
- Numarul mesajelor : 91
Varsta : 41
Localizare : In spatele tau, in frana de motor
Data de inscriere : 04/03/2009
- Mesaj n°2
Re: Constanta 1 mai 2009
La 100 RON taxa de participare, le urez mult succes. Prefer sa ma dau aici pret de doua plinuri decat sa platesc 300 RON benzina pana acolo, cu setarile de cursa, deci la limita riscului, 100 RON inscrierea, numai ca sa-mi rup masina pentru un eveniment LR. Eu personal le urez "succesuri"
loco- Moderator
- Numarul mesajelor : 368
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Data de inscriere : 08/02/2009
- Mesaj n°3
Re: Constanta 1 mai 2009
insist sa mergi, sa stii ... sa ma suni sa'mi canti: "sunt singurel bing, bang, priontre copaci, bing, bang ...."
|
|